להתמחויות נוספות מבית R.D.B
לשיחת ייעוץ חייגו: 03-9133341
R.D.B - עורך דין צוואות | לוגו

עורך דין צוואות בכפר סבא

עורך דין צוואות בכפר סבא

לכל אדם קיימת הזכות לבחור כיצד יחולק עיבונו לאחר מותו. על מנת להוריש את רכושו לפי ראות עיניו על האדם לערוך צוואה כדין אשר תגדיר מי יהיו יורשיו החוקיים וכיצד יחולק רכושו
אילו סוגי צוואות יש והאם כדאי להיעזר באמצעות עורך דין צוואות בכפר סבא? המאמר הבא יספק לכם את כל התשובות
לכל אורך החיים אנחנו מתכננים את עתידנו, דואגים לעצמינו ולאהובינו. לצערנו איננו יכולים לחזות מראש מתי נפרד מהעולם. אך אנחנו יכולים לחזות מה ייעשה במפעל חיינו לכשנעזוב את העולם. איך אפשר להבטיח את זה? צוואה זו הדרך בה אדם יכול לבחור מה יעלה בגורל רכושו וממונו לאחר לכתו מן העולם. במידה והאדם נפטר ללא צוואה חוקית, חוק הירושה ייכנס לתוקף והוא יגדיר מי הם יורשיו החוקיים של המנוח וכיצד יתבצע חלוקת העיזבון.

צוואה

מדוע מומלץ לערוך צוואה

עריכת צוואה הינה מימוש הזכות הבסיסית של כל אדם והיא, לבחור מי יירש את מפעל חייו. מלבד זאת, עריכת צוואה ברורה עשויה למנוע אי הבנות שעלולות להוביל לסכסוכים משפחתיים.

האם ניתן לשנות צוואה לאחר עריכתה

כל עוד המצווה עדיין נמצא בין החיים הוא רשאי לערוך, לשנות ולשכתב את צוואתו לפי ראות עיניו ובהתאם להוראות החוק, כאשר הצוואה שנערכה אחרונה מקבלת את התוקף המשפטי.

אילו סוגי צוואות ניתן לערוך באמצעות עורך דין צוואות בכפר סבא

בישראל קיימות ארבעה סוגי צוואות שהחוק בקבל ומכיר בהן:
צוואה בכתב
– על צוואה זו להיכתב בכתב ידו של המצווה, עליה לכלול את תאריך עריכתה וחתימת המצווה.
צוואה אל מול עדים– צוואה זו נערכת בנוכחות שני עדים ובמרבית המקרים תערך בנוכחות עורך דין לענייני צוואות בכפר סבא.
צוואה בפני רשות– צוואה זו נערכת בבית המשפט מול הרשם לענייני ירושה או בפני נוטריון.
צוואה בעל פה– סוג זה של צוואה מאושר במקרים בהם המצווה נמצא על ערש דווי מפאת מחלה חשוכת מרפא וימיו ספורים. צוואה בחיים זו נערכת בנוכחות עדים אשר מנסחים את הצוואה. צוואה זו תקבל תוקף חוקי רק במידה והמצווה אכן הולך לעולמו 30 יום מרגע עריכתה.

עורך דין צוואות בתל אביב

האם מומלץ להיעזר בעורך דין לענייני צוואות בכפר סבא

עריכת צוואה זאת בקשתו האחרונה של המצווה. אך כאשר עורכים צוואה ללא ידע מקדים עלולים לבצע טעויות שעלולות להוביל לפסילת הצוואה. כמו לדוגמה במידה והמצווה אינו כשיר מבחינה משפטית לערוך צוואות או במידה והצוואה לא נכתבה כראוי.
מלבד זאת עריכת צוואה בליווי מקצועי של עורך דין צוואות תסייע למצווה לממש את רצונותיו בצורה מפורטת וברורה, זאת בכדי למנוע חילוקי דעות ופרשנויות העלולות להוביל לסכסוכים משפחתיים.

לאחר עריכת הצוואה כהלכה בצרוף המסמכים הנדרשים, יש להפקיד את המסמך במשרדי רשם הירושה על מנת שנוכל לממש אותה לאחר קבלת צו קיום צוואה. מומלץ להיעזר בעורך דין בעת ניסוח הצוואה מאחר והצוואה אינה נבדקת מבחינה תקנית בעת הפקדתה.
לסיכום, עריכת צוואה הינה פעולה שעתידה להשפיע מאד על הקרובים אליכם. אם ברצונכם לנהל את עריכתה כשורה ההמלצה היא לפנות לעורך דין המתמחה בדיני צוואת וירושות. כך תהיו בטוחים שהצוואה נכתבה בצורה תקנית, ברורה ושאינה משתמעת לשתי פנים.

R.D.B – משרד עורכי דין דומב, בקבקני נוטריון וגישור

משדינו הוא אחד מהמשרדים המובילים בתחום הצוואות והירושות, אפוטרופסות ייפויי כוח ועוד.
אנו מתמחים בעריכת צוואות וליווי אישי. אצלינו תמצאו שירות ללא פשרות, עם צוות מקצועי ואמין הלקוחות שלנו מדברים בעדינו.
אנו מתחייבים לשירות ברמה הגבוהה ביותר תוך שמירה על שקיפות לכל אורך הדרך. כי הבטחו שלכם שווה יותר.

  • ליווי אישי המותאם לצרכי הלקוח
  • שירות בפריסה ארצית
  • וותק רב בתחום הצוואות והירושות
  • איכות ללא פשרות

לפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
"האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי כל תיק הינו ייחודי ומשכך יש לבחון אסטרטגיה משפטית בכל תיק לגופו"

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

מעניינים בפגישת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים כעת
מדריכים ומאמרים חדשים אצלי באתר
ייפוי כוח רפואי 

כל אדם מחזיק במערכת חוקים ודעות, אשר גדלה ומתפתחת אתו לאורך חייו ואינדיווידואלית לו. סביר להניח שכל אדם ירצה שיכבדו את העקרונות שלו, בייחוד כשמדובר

קראו עוד
ייפוי כוח נוטריוני

ייפוי כוח נוטריוני הינה פעולה משפטית המעניקה לאדם שני הרשאה לבצע פעולות משפטיות או אחרות, עבור האדם הראשון אל מול גורם שלישי. ייפוי כוח נוטריוני

קראו עוד
חלוקת ירושה

לאחר לכתו של אדם מן העולם, כל עיזבונו, רכושו נכסיו זכויותיו וחובותיו של הנפטר, יעברו בירושה לבעלותם של יורשיו החוקיים. חלוקת הירושה נעשית על פי

קראו עוד
ייפוי כוח לאדם פרטי

המונח ייפוי כוח לאדם פרטי נועד בכדי לאפשר לכל אדם לשלוח אדם אחר לבצע פעולות שונות אל מול צד שלישי. כך לדוגמה, אם אדם נמצא

קראו עוד
עיזבון

מגיל צעיר ועד זקנה אנחנו חוסכים כסף, צוברים רכוש ונכסים. עם הזמן והחוויות שחולפות אנחנו מפתחים רגשות ונקשרים באופן סנטימנטלי למפעל החיים הזה שלמעשה מגדיר

קראו עוד
Call Now Button
שינוי גודל גופנים
מעבר לוווטסאפ
1
זקוקים לייעוץ?
היי, נעים מאוד, שמי עו"ד ריקי בקבני, ואני כאן כדי לתת לך ייעוץ והכוונה.
במה אוכל לסייע?